This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

FREE SHIPPING OVER 500 SEK WE COLLECT 10 PLASTIC BOTTLES PER ORDER

RETURNS, EXCHANGES & RECLAIMS PORTAL

Att göra en retur, ett byte eller en reklamation

För att registrera en retur, byte eller reklamation, fyll i ditt ordernummer tillsammans med den e-postadress du använde för att göra beställningen i portalen nedan. Efter att ha registrerat ditt ärende framgångsrikt bör du få ett e-postmeddelande med ett kvitto och en etikett (för returer).

Observera att byten och reklamationer (produktproblem) kontrolleras manuellt, så förvänta dig ett e-postmeddelande från oss.


Retur utanför EU?

Registrera din retur genom portalen nedan. När du har registrerat den, kontakta oss på help@ninepine.com för att få korrekta returinstruktioner och etikett.

VANLIGA FRÅGOR

Retur- & bytespolicy

Se vår retur- och bytespolicy här.

Budbee Box-returer

Budbee Box-returer kräver inga etiketter. Det är rekommenderat att du har Budbee-appen på din telefon för en smidig upplevelse.

Observera att om ditt mobilnummer var felaktigt när du gjorde beställningen, kommer beställningen inte att visas i Budbee-appen. Kontakta oss i dessa fall.

Budbee Box-platser

Budbee App Nedladdning (Apple)

Budbee App Nedladdning (Google Play)

Retur i butik i Stockholm

Onlinebeställningar kan returneras eller bytas i vår flaggskeppsbutik i Stockholm.

Vänligen skicka inga varor till vår butiksadress eftersom vi inte kan ta emot paket från privatpersoner.