This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

FREE SHIPPING OVER 500 SEK 🇸🇪

FREE SHIPPING OVER 500 SEK 🇸🇪

FREE SHIPPING OVER 500 SEK 🇸🇪

FREE SHIPPING OVER 500 SEK 🇸🇪

FREE SHIPPING OVER 500 SEK 🇸🇪

FREE SHIPPING OVER 500 SEK 🇸🇪

FREE SHIPPING OVER 500 SEK 🇸🇪

FREE SHIPPING OVER 500 SEK 🇸🇪

FREE SHIPPING OVER 500 SEK 🇸🇪

FREE SHIPPING OVER 500 SEK 🇸🇪

FREE SHIPPING OVER 500 SEK 🇸🇪

FREE SHIPPING OVER 500 SEK 🇸🇪

FREE SHIPPING OVER 500 SEK 🇸🇪

RETURNS, EXCHANGES & RECLAIMS PORTAL

Att göra en retur, ett byte eller en reklamation

För att registrera en retur, byte eller reklamation, fyll i ditt ordernummer tillsammans med den e-postadress du använde för att göra beställningen i portalen nedan. Efter att ha registrerat ditt ärende framgångsrikt bör du få ett e-postmeddelande med ett kvitto och en etikett (för returer).

Observera att byten och reklamationer (produktproblem) kontrolleras manuellt, så förvänta dig ett e-postmeddelande från oss.


Retur utanför EU?

Registrera din retur genom portalen nedan. När du har registrerat den, kontakta oss på help@ninepine.com för att få korrekta returinstruktioner och etikett.

VANLIGA FRÅGOR

Retur- & bytespolicy

Se vår retur- och bytespolicy här.

Budbee Box-returer

Budbee Box-returer kräver inga etiketter. Det är rekommenderat att du har Budbee-appen på din telefon för en smidig upplevelse.

Observera att om ditt mobilnummer var felaktigt när du gjorde beställningen, kommer beställningen inte att visas i Budbee-appen. Kontakta oss i dessa fall.

Budbee Box-platser

Budbee App Nedladdning (Apple)

Budbee App Nedladdning (Google Play)

Retur i butik i Stockholm

Onlinebeställningar kan returneras eller bytas i vår flaggskeppsbutik i Stockholm.

Vänligen skicka inga varor till vår butiksadress eftersom vi inte kan ta emot paket från privatpersoner.